Hleda

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 30 19:00:07 CEST 2008

Díky moc!

Věděl jsem, že ruští elektronici nezklamou, jen jsem netušil jak to hledat.

Je to úplně skvělá věc, hlavně Clone PI-2.

Nemyslím si, že by se dalo najít něco ještě moc lepšího, tohle je fakt
nářez. Amára jsem bohužel půjčil školníkovi a on mi je ještě nevrátil, tak
ho budu muset popohnat.

----- Original Message -----
From: "Martin Moštěk" <xtyca@seznam.cz>

Zhruba pred rokem jsem resil podobne "dilema", kdy jsem si chtel nejaky
detektor postavit, prosel jsem hodne navodu a webu a nakonec mne zaujal
jeden klon detektoru, ktery mel obrovskou vyhodu oproti jinym v podobe
diskriminace zeleza (kdo nekdy amatersky hledal vi o cem mluvim). Navod
na jeho stavbu je zde : http://fandy.front.ru/
Navod na jeho stavbu vysel i v lonskem nebo letosnim AR (jiz si to
presne nepamatuju). Pozn.: Ja ho nakonec z nedostatku casu nestavil, ale
dle diskuzi na webu hodi vic nez obstojne... Martin.