[SPAM] RE: Tocivy stroj (OT?)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Červen 30 17:54:27 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    zatez je dioda + odpor 2,2 Ohmů. Jake jsou otacky dynama nemam
zdani, zitra se zkusim zeptat chytrejsich. Ta dioda je KY718 a ja ji
potrebuju nejak nahradit necim, co se da dneska koupit, protoze tyto
diody uz nejsou zcela bezne ke koupi. Jenze diody na velike proudy
vetsinou maji male napeti. Mam tu krasne diody 1N5834 ktere snesou
impulsne az 800A, ale napeti snaseji jen 40V, takze asi jsou nepouzitelne.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz