Hleda

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pondělí Červen 30 14:43:21 CEST 2008

Zhruba pred rokem jsem resil podobne "dilema", kdy jsem si chtel nejaky
detektor postavit, prosel jsem hodne navodu a webu a nakonec mne zaujal
jeden klon detektoru, ktery mel obrovskou vyhodu oproti jinym v podobe
diskriminace zeleza (kdo nekdy amatersky hledal vi o cem mluvim). Navod
na jeho stavbu je zde : http://fandy.front.ru/
Navod na jeho stavbu vysel i v lonskem nebo letosnim AR (jiz si to
presne nepamatuju). Pozn.: Ja ho nakonec z nedostatku casu nestavil, ale
dle diskuzi na webu hodi vic nez obstojne... Martin.