Nechce nekdo samopajitelny drat ?

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pondělí Červen 30 14:36:14 CEST 2008

Pro potřeby odstraňování samopájitelné izolace by se hodila nějaká
náhrada za kalafunu, která by umožnila udržovat cínovou kapku na vyšší
teplotě (nutné k sundání izolace) a přesto by nedošlo by k degradaci
(zhrudkovatění) cínové pájky. Na kalafuna je to moc vysoká teplota.
Nevíte o něčem takovém? V malém balení? Nějaký silikonový olej???

Tím taky dávám najevo mé zkušenosti se drátky se samopájitelnou izolací.

ZU