Nechce nekdo samopajitelny drat ?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Červen 30 13:53:05 CEST 2008

ono to nie len smrdi, ale pokial sa to poriadne neumyje tak tie sajrajty
sposobuju koroziu okolo miest kde boli pouzite. Na amaterske pouzitie to
mozno staci, ale pokial sa jedna o vec ktoru chcem raz nainstalovat a uz
o nej nechcem pocut tak by som to nepopuzival. Tie spoje skor ci neskor
odpadnu, alebo sa na doske vytvoria vodive cesticky z toho svinstva.
Lepsie je naozaj kupit original samopajitelny drat.
b.