Nechce nekdo samopajitelny drat ?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Červen 30 12:04:15 CEST 2008

Ty draty jsem si take kupoval, ale neni to tak jednoduche odizolovani
jako na dratech, ktere jsem potkal napriklad u tlumivek z ATC zdroje.
Chce to velkou teplotu hrotu a trosku to umet. Kazdopadne zustava
izolace na hrotu pajky. Stejny drat jsem pak sehnal i v GES, malou
civku, ktera je ale i tak na hodne dlouho. Kupoval jsem toho tenkrat od
cuprum jen malo (1 kg?), i tak mam na rozdavani, ale kdo by se s tim
premotaval na mensi civky ...

Tosa