OT: Zalevaci hmota na plastovy buben pracky.

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Červen 30 11:53:44 CEST 2008

On Mon, 30 Jun 2008, Martin Hanek wrote:

> Tak material by to mel byt "carboran", ted jen co na to pouzit.
> Martin Hanek

Ja to nemyslel tak ze se to ma prilepit. Na lepeni bych vubec nespolehal
at je to jakykoliv material. Ja to myslel tak ze tam zbyly nejake 'vyznamne'
zbytky usi za ktere by se to dalo chytit nebo do nich navrtat dirky. A pak
ten tmel obalit kolem dokola tak aby az ztuhe tak aby to drzelo za ty
zbytky usi tvarem toho obaleni, ne lepici silou..