Pocitac, jak za starych casu ...

Hugo KOTTAS hugokottas@web.de
Pondělí Červen 30 08:18:35 CEST 2008

Jestli me tahle nakaza chytne, a jako ze jo, tak si zacnu delat audiony,

dvoulampovky pokud mozno s originalnimi soucastkami. Digitrony jsou na me jako retro moc mlady.

Hugo KOTTAS

*Von:* "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
*Gesendet:* 29.06.08 17:54:20
*An:* HW-news <HW-LIST@LIST.HW.CZ>
*Betreff:* Re: Pocitac, jak za starych casu ...

V posledni dobe se zase obejvuje vlna hodin s digitrony. Ona uz tahle
vlna prosla nekolikrate, ale mam dojem, ze uz je tady zase a nebo ze se
alespon stale drzi pri zivote. Kdysi jsem se vsech digitronu zbavil tim,
ze jsem je nekomu poslal, aby mne ani nahodou nenapadlo (jako ze
napadlo), chytit tuhle nakazu taky. Ale stejne mam alespon hodiny s
velikymi supercervenymi sedmisegmentovkami, te manii si postavit hodiny,
jsem se nevyhnul ;). BTW, par let v nich bezi (a doufam, ze jeste dost
dlouho pobezi) AT89C51.

--
Jiri Bezstarosti