OT: Krabice na lampách v Praze

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Červen 30 07:45:49 CEST 2008

Je to porad jen o lidech. I policajti jsou lidi, takze Vas klidne
prejede nejakej frajirek, strejda s cepici nebo pojicajt.

Me na silnicich nejvice vadi arogance a bezohlednost. "Ja jedu, tak
vsichni bacha! a z cesty!"

MHD je dotovana v ruznych mestech ruzne, nekde az hamba. V Praze se na
jizdenkach vybere, pokud si dobre pamatuju, pouze cca 30% penez, co
doprava spolkne. Takze dotace je 70%, coz je myslim dost.

Martin Hanek