Rozvody po dome - urcite ano

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Červen 30 00:20:00 CEST 2008

Ja vazne zavidim vsetkym co si nielenze tie kable a husie krky natahaju ale naozaj ich aj niekedu pouziju, a to v 100% sulade s planom ktori si nakreslia v xCADe...

Ako som pisal, vsetky (no dobre, prehanam; ale je to naozaj na vela miestach) zasuvky vysli za nabytok, takze vsade su predlzovacky. Vacsinou to aktualne idealne miesto je tam kade kabel ci husi krk nevedie, takze niet co riesit, ale na jednom mieste je to za sadrokartonom - stacilo by vykrojit dieru, vytiahnut vodice, seknut ich do zasuvky a zasuvku vrazit do diery. Tri dni som o tom rozpraval manzelke ale nakoniec  uz aj tam je predlzovacka...

Ako som pisal, jeden husi krk sa mi uz zisiel, ale nie v planovanom mieste kam viedol, ale vdaka tomu ze som sa do neho vedel preburat z povaly...

Proste, reci sa hovoria a chlieb sa je, ale u niekoho to moze byt aj inak, pripustam, vsetko je otazka priorit...

wek

PS. navrhovali sme na papieri ceruzkou, plus zoznam obvod-zasuvka-poloha v exceli, z toho vypadol aj zoznam materialu. To co na zaklade tohoto nakreslili profici  v CADoch (viacmenej kvoli uradom - stavebny urad, revizia atd.) mi je v praxi nanic.