Re: Rozvody po domě

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Červen 29 23:56:28 CEST 2008

A co na Ten Tvoj DECT ci wifi Tvoje domace zvieratka, pripadne tie one,
markery, ktore Ti testuju zvycajne, ked uz melies z posledneho?!

A.

Ales Prochaska napsal(a):

>Namátkou vzpomínám: u ženy v pracovně PC, síťová tiskárna, telefon,
>notebook. 4 zásuvky vyčerpány.

Tady se da vyuzit zasuvka pro PC nebo notebook zaroven pro telefon (
drat  4,5 )
nehlede na to, ze je  jednodussi poridit DECT s nekolika ruckami.

> U mě v dílně počítač, telefon, zásuvka
>pro notebook, CNC frézka. 4 zásuvky vyčerpány. V obýváku DVD a zadní
>repráky (nesmějte se, nechtělo se mi tahat bůhvíco husíma krkama tak
>jsem je zapojil přes strukturu). Ložnice: telefon, zásuvky pro dva
>notebooky.

Hm... my chodime do loznice spat a ....

No kdybych tam nekdy chtel nedej boze provozovat  notebooka,  tak
existuje wifi......