OT: Krabice na lampách v Praze

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Červen 29 18:27:45 CEST 2008

Hezké odpoledne,

    já začínám být opravdu ráda, že nemám řidičák (a asi mít nebudu),
když to tak pozoruju...

    Největší sranda je, když mně na přechodu málem porazí policejní
auto, které hodí myšku okolo jiného auta, které mi zastavilo.

    S tou předností je to ošemetné. Sama považuji za zvěrstvo, když
kvůli jednomu člověku zastavuje naložené nákladní auto a pak se znovu
rozjíždí. Na druhou stranu se mi stává, že čekám u přechodu jako trotl a
dokud neudělám odvážný krok, tak prostě nikdo na tu brzdu nešlápne. A to
vždy stojím tak, že je jasné, že chci přejít. A auta jezdí a jezdí...

    Stejně by se po městě mělo jezdi
trolejbusy/autobusy/tramvajemi/metrem a ne auty. Jen ta cena by neměla
být tak nehorázná. To se furt zelení zelení, ale skutek utek. Kdyby k
něčemu byli, tak je MHD dotované a jezdilo by se za pár korun. Můj
otécko jeden čas jezdil do práce autem. A to bydlíme na přímé
trolejbusové lince. A přesto se mu vyplatilo jet autem, starou Š105. Děs.

    O tom, jak se tu chovají Němci, hanba mluvit. U sebe jezdí možná
opatrně, ale tady u nás se chovají jako pořádná membla...

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz