Re: OT: Krabice na lampách v Praze

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Červen 29 17:47:50 CEST 2008

Hm, to je ale blbej priklad, kdyz mu ta krava blba podstrci kocarek pod auto tak ma dotycny o zabvavu postarano i kdyz bude nakrasne jezdit jen podle predpisu a zakon o provozu na poz.kom bude mit neustale otevereny na sedadle spolujezdce.
Prednost chodcu na prechodech je hned vedle celorocniho sviceni excelentni priklad zrudnosti a debility dopravnich predpisu v CR.

At se na me nikdo nezloby, ale umoznit nejzranitelnejsimu subjektu v doprave, subjektu ktery ma nejnizsi hybnost, jako jediny ma jakys takys prehled zda se hodna vrhnout do vozovky nebo jen tak zevluje, subjektu, ktery jako jediny nema zadne kvalifikacni predpoklady na to, aby se mohl do dopravy zapojit prednost pred vsemi ostatnimi to vazne muze jen totalni blbec. Pocty mrtvych a zranenych na prechodech jasne dokazuji jaka to je kravina a ministr dopravy stulaci resi zvysenim postihu z 3 na 4 body. Kdyz jsme to slysel tak jsme mel dojem, ze si snad dela pr..l. Vzato do dusledku mate v mistech s hustsi dopravou dve moznosti, bud nikam nedojedete, protoze budete pred kazdym prechodem stat jak trotl, v nadeji ze nekdo z kolem zevlujichich treba bude mit chut prejit , nebo prijdete o papiry behem jedne cesty pres mesto a zaroven se musite modlit aby se vam pod kola nevrhl nejaky zurivy uvedomely chodec, ktery si je vedom svych prav, ale rozumu prilis nepobral. Zkratka radost a radost. Proc nemuzou mit auta prednost z meho pohledu a to i jako chodce to je logicke reseni a samotneho by me nenapadlo vrhat se pred rozjetou plne nalozenou tatru jen protoze mi to nejaky popravni "expert" povolil. Cele generace se ucili pred prechodem rozhlednout a teprve kdyz nic nejede se pustit do prechazeni, dokonce se to naucil i nas pes , je to logicke, ekonomicke a nebyl s tim problem, tak odkud se vzala spasna myslenka ....

Celodenni povinne sviceni,  zatim jsme nevidel jediny relevantni dukaz, ze tato perla prinesla cokoliv pozitivniho do ceske dopravy, zato jsme videl celkem kvalitni studii, ktera rikala, ze tato drobna uprava predstavuje denne 1.000.000  litru zbytecne spalene nafty a benzinu na uzemi CR, na mnozstvi karcinogenich, sklenikovych a jinych svinstev at si to kazdy prepocita sam.

Apropo usekove radary, pokud se podivate do studie proveditolnosti na zaklade kterych doporucuje jednotlivym mestum jista nejmenovana firma umisteni svych radaru tak hlavnim a defakto jedinym kriteriem je vynosnost takoveho radaru, kecy o vlivu na bezpecnost jsou jen oxeroxovana omacka, ktera se uvadi proforma. Stejna firma ma take docela propracovany motivacni program, radni pro dopravu v nejmenovanem meste an der Elbe by mohl poreferovat, ale protoze by sebe a sve blizke vystavil nebezpeci trestniho postihu je smutnym faktem jen velke mnozstvi usekovych kamer na silnicich v Aussigu :-)