Re: OT: Krabice na lampách v Praze

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Neděle Červen 29 17:21:55 CEST 2008

uff, a to se ma resit nedodrzovanim predpisu?? Pokud neni nejaka rychlost
vhodna tak proc to resit tim, ze tam bude policie
a) privirat oci
b) nemerit rychlost??!

Staci prece umistit vhodnou dopr. znacku /y a zrusit nesmyslna rychlostni
omezeni. Soucasny stav (dame tam znacku 30, ridici tam pojedou sna jenom
50..) vede k masovemu porusovani predpisu a ztrate jejich puvodniho vyznamu
(oduvodne varovani)

Ale IMHO nelze pozadovat zakaz mereni rychlosti pro MP kvuli tomu, aby na
mistech s danou rychosti nebyla zvysena rychlost pokutovana. To je
odstranovani dusledku a ne priciny problemu.

aneb kdyz je blby predpis / znacka / cokoliv, tak by se mel zrusit predpis a
ne zrusit hlidani jeho dodrzovani.

JD