Re: OT: Krabice na lampách v Praze

Bitovod hw@prelude.cz
Neděle Červen 29 17:21:15 CEST 2008

----- Original Message -----
From: "Stanislav Šmejkal" <smejkal@smejkal.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 29, 2008 4:41 PM
Subject: Re: OT: Krabice na lampách v Praze

> Tak to nemate na silnici co delat vy nebo vase auto, pokud pro vas voda na
> silnici znamena "-v lepsim pripade- odrbu o stenu tunelu".

Tady mi asi neco unika - pokud jedu predpisovou rychlosti, urcite nejsem
nikomu a nicemu nebezpecny, takze zajiste muzu vypnout mozek. No a pokud tam
v tu dobu bude 10 cm hluboka kaluz o delce dvaceti metru, bude veselo,
navzdory dodrzeni predpisu, on poradny aquaplaning neni zrovna radost ani v
padesatce. Ovsem od represivnich slozek dostanu po tlame tak jako tak.

> Muzeme se vratit k zamereni konference:
> Limit mi rika, ze zarizeni ma mit takove a takove kryti. Ale zdravy rozum
> veli,
> abych tu izolaci o stupen predimenzoval, protoze je to treba hracka pro
> deti a
> ti do toho zabodnou hrebik i tam, kde by to nikdo rozumny nedelal.

Ano. Drobny detail je v tom, ze ja si o sve vuli dovolim zvysit kryti, aby
se nic nestalo. Ovsem pokud se i pres to nekomu neco stane, NEJSEM v haji,
dodrzel jsem platne normy. Pokud to prevedu zpatky do te dopravy, tak
jestlize je limit 70, ja jedu 50 a stejne se neco nedobreho stane, tak JSEM
v haji, protoze "stav a povaha"... A stejne tak budu v haji, i kdyz pojedu
20. Chapete ten rozdil?

> Zrovna tak na silnici. Ja vim, ze jedu v levem pruhu a ten z praveho mi
> tam vjet
> nesmi, ale protoze vidim, ze je to BMV s prazskou znackou a v Praze,
> zdravy
> rozum mi veli byt na pozoru.

Ano, u mimoprazskych BMW si take davam vetsi pozor, v mem soukromem zebricku
vedou S, T a B... Pokud mi tam z praveho vyjede nekdo s A na SPZ, tak
obvykle prida. Ti vyse jmenovani v levem obvykle pribrzdi...

> Me prijde potencialne nebezpecnejsi vase "radikalni ubrani" na konci
> tunelu.

Proc, vzdyt prece ti, kteri se ridi predpisy a ne mozkem jsou v tu chvili
daleko za mnou a tedy maji znacnou rezervu... Mimochodem - o mem "radikalnim
ubrani" jsem psal v souvislosti s vyjezdem z prazdneho tunelu, nemylim-li
se. Pokud uz chcete argumentovat, nevytrhavejte vety z kontextu.

> Az vam jednou nejaka mamina neridicka podstrci kocarek pred auto a vas
> odsoudi
> jenom proto, ze jste proste nedodrzel predpisy, budete mit na premysleni
> spoustu
> let. A nepomuze vam ani, to, ze ona, krava blba, mela vedet, ze ....

Pokud mam rozum, pak jedu tak, abych v rozumne mire eliminoval chyby
ostatnich. Pokud tak necinim, nemam rozum... Takze jestli mi tam ta "krava
blba" vleze dva metry pred mym autem kocarkem napred, tak nepomuze ani to,
ze pojedu dvacet. Jestli pojedu sidlistni zastavbou s jednim volnym 3.5
metrovym pruhem mezi parkujicimi auty 50, tak se to nejak neshoduje s tou
vetou o rozumu, ackoli rychlostni limit nebyl prekrocen.

A mimochodem - vsimnul jste si, ze tech 130 na D1 nedodrzuji ani i ti slusni
Nemci, kteri jinak prece jezdi doma hrozne ukaznene?

Pavel Kutina