Kontrola poctu kusu - firmware

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Červen 28 12:55:21 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 28.6.2008 od Jan Waclawek:

> No, a predpokladas, ze tu robotu budes robit Ty? T.j. ze sa naucis
> robit s jednocipom ACME ktory zrovna zakaznik potrebuje/chce pouzit?
> Som myslel, ze to gro roboty urobit ten programator, a Tvoja uloha
> je konzultant prip. dodavatel tych "zalezitosti venku". A som si tym
> padom predstavoval, ze mas nejake standardne riesenie, na ktore mas
> nejaky ramcovy odhad ceny.

No vzdyt o tom to vsechno je. Kdyz to budu umet, reseni dodam, kdyz to
nebudu umet, ale programator bude schopny, dodam konzultace. Nemam
ramcovy odhad ceny, uz jsem ti nekolikrat napsal, ze tohle neni a
nemuze byt hotove in-box reseni pro vsechno. Ja uz vazne nevim, jak ti
to mam vysvetlit, porad ze me chces cosi vydolovat, ale marne...

> Nie. Prisiel som ako zakaznik, a opytal som sa, ci mi vies
> vykonzultovat napisanie textoveho editora pre moju sekretarku, ze si
> ho napisem sam.

Tak je snad cena za hodinu a ne cena za reseni. Kdyz budes tupoun, tak
budeme konzultovat 15 let...

> Tu omacku potom, tak to uz poznam. V zivote som nerobil soft podla
> vopred stanovenej 100% specifikacie a budem sa tomu snazit vyhnut
> pokial sa len da, lebo je to podla mna nezmysel. Ale to je uz na iny
> flame, takze ak chces, zaloz na to prosim iny thread.

Ja jsem uz v zivote delal tuny software podle 100% specifikace.
Specifikace je tu proto, aby bylo jasne, co vlastne bude software
delat. Vetsinou vsude tam, kde si neco dovymyslis, byt v dobre vire,
tak se to zakaznikovi nelibi. Od toho je ta specifikace.

V pripade stanoveni ceny je specifikace zadani nutna. V opacnem
pripade nastava rozcarovani pro dodavatele i odberatele. Kazdy cekal
neco jineho. Ve vysledku jsou oba nespokojeni.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz