Kontrola poctu kusu - firmware

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 27 21:22:05 CEST 2008

Kdyz date co palit do MCU vyrobci, on to nikomu neda, ale zato Vam muze
dodavat MCU naprogramovane. Takze naprogramovane jdou rovnou od vyrobce
a pocet kusu je naprosto jasny. Nemusi u toho sedet zadny Lojza. Ale
pochopitelne tohle nejde delat tak, ze kazdy kousek z celkem peti ma
jinou verzi softu ;).

--
Jiri Bezstarosti