OT: Jak prolomit experta Re: Kontrola poctu kusu - firmware

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Červen 27 17:24:20 CEST 2008

Otazkou je jen, zda k zvladnuti organizacne-socialniho problemu, kterym
je prolomeni Zahradnika, nebude stacit nekolik piv prolozenych radne
panakama neceho vyzivneho (treba zelena), ktere do nej nekdo investuje.

Bezpecny algoritmus je mimo jine bezpecny tim, ze je verejny a vi se jak
funguje.

Take jsem neodolal - predstava, ze budeme nekde v hospode prolamovat
Zahradnika mi v dnesnim horkem pocasi neprisla uplne blba - skoda ze ja
jsem v CB, ty na Slovaci a Zahradnik v Usti... :-(

Radek Vicek