OT: barva soustruznickeho noze tvrdokovovym platkem

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pátek Červen 27 14:46:18 CEST 2008

Díky Ondřeji,
to ale nebude to, co jsem myslel.

Ten nůž je prostě celý natřený barvou, vůbec se nejedná o barvu povlaku
na břitu. Jsem si jist že břitové destičky žádný povlak nemají (tedy
vyjma toho že jsou zaplácané tou barvou :)

Ale díky za snahu!
ZU