OT: barva soustruznickeho noze tvrdokovovym platkem

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pátek Červen 27 14:45:48 CEST 2008

Když jsem přišel domů prostudoval jsem si ten nůž co jsem si koupil.
Našel jsem označení NAREX ON(?) 2716 P10
Asi je to tohle: http://katalog.mav.cz/detail.php?id=13622

"nepřerušovaným řezem. Vysoká tuhost stroje."
To asi nebude pro mne moc vhodné, ale uvidíme, bylo to levné.

Ty jiné barvy asi budou ti jeho kolegové ze stránky
http://katalog.mav.cz/search.php?searchtext=3716&id_kategorie=10&tnorm=2&r1=10&r3=&norma=&r2=&r4=&search=5#

Díky za zájem,
ZU