Re: OT: Krabice na lampách v Praze

aze azehw@volny.cz
Pátek Červen 27 13:55:31 CEST 2008

Neni to treba neco na mereni ovzdusi a podobne?
AZE

----- Original Message -----
From: <Hradlo@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 27, 2008 12:38 PM
Subject: RE: OT: Krabice na lampách v Praze

Ty krabice mě taky zaujaly a fakt by mě zajímalo co to je.

Chodim pravidelně kolem dvou co jsou asi 200 metrů od sebe v ulici, kde
projede jedno auto za deset minut, takže s provozem to IMHO nemá nic
společnýho.
...a s rozhlasem taky ne, protože to nemá u sebe žádnou hlásnou troubu ani
nic podobnýho.

Kdyby byl zájem, tak to můžu i vyfotit. Ještě bych upřesnil, že kromě těch
beden a antének na tom neni vůbec nic viditelného - žádné senzory, připojení
někam jinam nebo tak něco.

LuKas