OT: Krabice na lampách v Praze

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pátek Červen 27 11:37:34 CEST 2008

Dobrý den,
víte někdo k čemu slouží nově instalované krabice na pouličních lampách v Praze ? Je to jen na některých a není to jen na hlavních silnicích.
Je to velká bedna 60x40x20 cm s nápisem alpha, nad ní je menší bedýnka a nad ní je dvojice antén v plastovém krytu. Asi to nebude dipólek, protože jeden nástavec čumí k obloze a druhý k zemi a nejsou v ose.
Původně jsem odhadoval na nějakou komunikaci ohledně priorit dopravy, ale to by to nebylo instalováno na místních komunikacích mezi paneláky. Jinak to vypadá, že je to instalováno i třeba ve vzdálenosti 500m od sebe.

Jiný druh krabic osazený asi infra LED různě před křižovatkami bude asi na priority ? Ale uniká mi systém. Akorát je v tom spousta okem viditelných nesvítích LED. Víte někdo přesněji ?

pyrin