[OT] Kondenzovana lidska blbost na patatek.

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 27 09:47:09 CEST 2008

PET je silne netecny material a z tohoto pohledu byl vybrany veeelmi
velmi dobre.

Takze v dnesnim svete je to naprosto superbezpecny material.

Jinak zde v CB je kohoutkova voda lepsi nez vetsina balenych vod. Navic
je tak mekka, ze se v ni daly odchovavat i neonky.

Radek Vicek