Re: Kontrola poctu kusu - firmware

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Červen 27 08:45:05 CEST 2008

Nevim co je to za zarizeni (firemne/obchodni tajemstvi). Neslo by to udelat
treba tak jak to delaji ve Foxconnu (viz nedavny clanek s diskusi na Zive)?
Kdyz nahraji do vyrobeneho pocitace nejmenovany operacni system
nejmenovaneho dodavatele, prilepi tam samolepku s hologramem a poradovym cislem.
A ta samolepka ma pro firmu hodnotu operacniho systemu a podle toho kolik samolepek
spotrebuji se da zkontrolovat kolikrat se operacni system nahral. Pruxer nastane
kdyz ta samolepka upadne na podlahu a nekomu se prilepi na podrazku
(pak ten operator ma pantofel s operacnim systemem:-)