[OT] Kondenzovana lidska blbost na patatek.

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Červen 27 01:16:24 CEST 2008

No já bych ještě celkem pochopil, že prostě někdo má potřebu dokázat, že na
to má, tak si koupí vodu za neuvěřitelně drahej peníz. Ostatně u nás takto
frčí Evian, jestli se nepletu. Já si k obědu radši dám pivo nebo kofolu, má
to trošku víc chuti než obyčejná voda.
No ale co je opravdu zajímavý, tak naši čeští bussinessmani mají na té
flašce ještě 100%ní marži, v USA stojí flaška 40USD, což je něco přes 600Kč
no a u nás stojí víc než dvojnásobek. To už si vážně může koupit jenom idiot
a ten pravý nefalšovaný zbohatlý křupan ještě pak bude vykládat, jak to má
skvělou chuť, no prostě takovou vodovější.
I kdybych na takovou blbost měl peníze, tak je radši dám na charitu...