Kontrola poctu kusu - firmware

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Čtvrtek Červen 26 22:44:56 CEST 2008

To je nesmysl. Průmyslovým vzorem se chrání výhradně vnější vzhled výrobku.
Viz zákon č.207/2000 .
Software  je automaticky chráněn jako dílo podle autorského zákona. Nikde se
neregistruje, ochrana vzniká automaticky
jeho vytvořením. Vymahatelnost je ale jen přes soudy.
Já bych Vám doporučil jako kompromis licenci s časovou platností , t.j.
platba za každý rok, kdy to využijí , bez ohledu na počet kusů.