OT: uz bude patek

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Červen 26 22:05:01 CEST 2008

AD kolektory, takove maji ve vsech zemich kde je dostatek slunce,
naposled jsem je videl v Turecku na kazdem baraku, ale ja bych si takovy
hnus na strechu nedal ;-) , to si radsi koupim regulator a cerpadlo.

AD anteny, pred 4 mi lety na Kanarech (ted nevim byl jsem na dvou
ostrovech a ne a ne si vzpomenout)
to bylo rovnez na vsech baracich ...

LK