Kontrola poctu kusu - firmware

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Červen 26 20:17:44 CEST 2008

proc to chci udelat, binarku davam firme ktera bude vyrabet hotove
vyrobky, tzn i napoali binarku, avsak jako neduverivy tvor jim tezko
budu verit pocet vyrobenych kusu, zvlaste kdyz nejdou vubec prese me ale
pres jinou marketingovou firmu.
Sam vim jaxem delal brigadu, jaxe to pytlikovalo do papirovych zaznamu,
tak aby to sedelo, kdyz se z linky ztratilo x kusu ;-)

Je otazka jestli jim prodat a za jakych podminek prodat licenci s tim ze
mi budou platit za licenci ...vztah zalozeny na duvere, ze mi daji
seznam vyrobenych zarizeni presne na 1 ks , to je dnes opravdu scifi ....

Mate tedy nejake navrhy jaxe tohle resi ?

LK