Test - nejakej bor..l v ceskem internetu?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 26 14:27:48 CEST 2008

Nemusi to byt zakladny problem, ale pouzivam 2 roznych klientov, a ani jeden z nich nie je "standardny" M$OE. To debilne antispamy neznasaju az tak, ze ak trebars z toho popcorn-u (v ktorom pisem aj teraz) posielam mail z legitimnej adresy (From:) wek@napriklad.com cez smtp server smtp.napriklad.com (so zabezpecenym smtp, so zadanim mojho loginu a hesla) na moju vlastnu schranku wek@napriklad.com, tak nielenze tam ten mail nedorazi ani nijako neda vediet, napriek tomu ze smtp server ani v najmensom neprotestoval.

wek