elektrocentrala - odvod spalin

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Čtvrtek Červen 26 12:17:19 CEST 2008

Při včerejším výpadku mi už automaticky naběh solár, celá dědina ve tmě, jen náš barák zářil jako hvězda nebeská ve světlech televize,počítačů a tu se začali zdaleka slízat všelicí tvorové v páru a dožadující se vstupu do baráku.

1. kniha Mojžíšova

a já pochopil, že s tím musím něco udělat.

vývoj software   http://visualprog.cz