elektrocentrala - odvod spalin

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Čtvrtek Červen 26 11:57:54 CEST 2008

A co si nechat udělat nabídku třeba u CAT nebo jinýho dýlera ? KOupit se to
od nich nemusí, stačí pochytit inspiraci. Pamatuji si z dřívějších dob, že
nám na to dodávali nerezovou hadici tak cca 60 mm průměr asi metr dlouhou.
Na jedný straně bylo SDMO a na druhý se to šouplo na rouru typu lešení.
pyrin

----- Original Message -----
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 26, 2008 10:06 AM
Subject: OT: elektrocentrala - odvod spalin

Zdravim
Mam dotaz, pri vcerejsim vypadku jsem se rozhodl  nakopnout centralu
2,3kW , vse fungovalo , ale bylo jiz po 22 te hodina a tak jsem ji
nechal bezet jen pul hodky vzhledem k poradnemu hluku, ktery dela.
Muj napad tedy je, nechat ji v kotelne , a odvest z vyfuku spaliny, a
ptam se proto jak ?
Existuje nejaka kovova trubka neco jako KOPEX ale plynotestna ?
Od tlumice je kousek trubky 2 cm v prumeru a 2 cm delky na kterou by toi
slo nasdadit a zajistit.
Trubka vzhledem k vibracim musi byt co nejohebnejsi a musi vydrzet vyssi
teplotu odchazejicich spalin/
Potrebuji to vyvest cca 3 metry od baraku.
Diky za napady.
LK