OT: elektrocentrala - odvod spalin

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Červen 26 10:06:01 CEST 2008

Zdravim
Mam dotaz, pri vcerejsim vypadku jsem se rozhodl  nakopnout centralu
2,3kW , vse fungovalo , ale bylo jiz po 22 te hodina a tak jsem ji
nechal bezet jen pul hodky vzhledem k poradnemu hluku, ktery dela.
Muj napad tedy je, nechat ji v kotelne , a odvest z vyfuku spaliny, a
ptam se proto jak ?
Existuje nejaka kovova trubka neco jako KOPEX ale plynotestna ?
Od tlumice je kousek trubky 2 cm v prumeru a 2 cm delky na kterou by toi
slo nasdadit a zajistit.
Trubka vzhledem k vibracim musi byt co nejohebnejsi a musi vydrzet vyssi
teplotu odchazejicich spalin/
Potrebuji to vyvest cca 3 metry od baraku.
Diky za napady.
LK