Fotovoltaika - Měnič 24Vss/230Vst

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Červen 25 10:07:45 CEST 2008

Zapajanim menicov do serie sa zhorsuje uz aj tak velmi mizerna ucinnost.
Osobne by som konverziu urobil na jednom mieste, jednym mostikom a
feritovym transformatorom.
Linearny zosilnovac vam vacsinu energie premeni na teplo, takze
konverzia DC-sinus touto cestou asi neprichadza do uvahy. Ma samozrejme
urcite aplikacie, ale z toho co pisete si nemyslim ze idete kalibrovat
elektromery energiou zo solarnych clankov :-)
Takze ak potrebujete realny sinus pouzit h-mostik, PWM, vysokofrekvencny
feritovy transformator (~kHz) a patricny filtrer na vystupe.
b.