jak udelat v C

Milan milger@pobox.sk
Středa Červen 25 09:33:59 CEST 2008

Este by to slo optimalizovat /na rychlost/ a usetrit ten "or".

Milan
----- Original Message -----
From: "Martin Persich" <persich@transcon.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 25, 2008 9:29 AM
Subject: Re: jak udelat v C

Vidim, ze asi piseme podobny program. Take jsem minuly tyden u AVR32 marne
hledal priznakovy bit odpovidajici nejake parite. Nakonec to rovnez skoncilo
u tabulky 128 Byte, kde indexem je vstupni byte (bity 0-6) a hodnoty jsou
0x00 nebo 0x80. Pak staci jednoduchy "or" vstupni hodnoty s prvkem tabulky.
V dobe, kdy mam k dispozici 512 KB FLASH jsem narust delky programu neresil.
U x51 problem nebyl, tam je priznakovy bit a je obvykle dostupny i z C-ecka.
Martin. persich@transcon.cz