OT: fluor v prirode - Re: OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Červen 25 08:27:05 CEST 2008

Dik za pekne shrnuti.

Trochu me z toho prepadaji uvahy o chmurnem konci lidstva, kdyz
vlastne netusim co s tim delat, kdyz se vcelku rad chovam
"ekologicky"? Bojkotovat vyrobky s retardery horeni, podporovat REACH,
prejit z me oblibene vazeliny na bazi perfluorovaneho polyetheru na
kostni olej s ovcim lojem... Fakt me nic nenapada :-(

Ales Prochaska