Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Červen 24 21:31:39 CEST 2008

Taky to mam za sebou, motorka, byt, auto :-))
Slovy policajta. "My to nestihame ani zapisovat, natoz vysetrovat".
Ted jsem se prave vratil ze sklepa a zamek je pryc. Parchanti nic neukradli.
Zas to zustane na mne ty kramy odnosit do kontejneru.
Jindra Polivka

> Mne vybilily byt...

Toto som prezil niekolko krat... Az som si precital onu znamu veticku o
protiveni sa zlemu a k tomu par dodatkov. Mimochodom zaujimave citanie.
Odvtedy nerobim vobec nic. Ono cloveka potom moc netrapi, ked nabehnu ko....
od "najsvatejsej trojice" a vsetko bielia dokladne este niekolko krat. Ked
raz clovek nic nema, niet mu co zobrat. A fakt, ze ked sa raz nejaky chu.
rozhodne vpalit mi gulku do hlavy, aj tak nezmenim.

A.