Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Červen 24 17:25:42 CEST 2008

 24.6.2008, 17:15:24

Ono by dost zalezelo na pomeru sil, presnej receno penez. A kupodivu,
ten bohatsi taha za vyrazne kratsi konec provazu.
Predstavte si nasledujici situaci. Jste trochu vetsi firma a zastaveni
vyroby pro vas znamena ztratu 0.25MKc/den. A protivnik je nejaka pidi
s.r.o s holym zadkem. Soudni spor sice vyhrajete, v idealnim pripade
po nekolika tydnech ale realne ziskane odskodne pokreje vasi ztratu tak
maximalne za dva dny.
Z ciste ekonomickeho hlediska je v takovem pripade lepe, rezignovat na
spravedlnost a rychle zaplatit tomu sejdiri par Mega jako mimosoudni
vyrovnami. Vyjde to mnohem levnej.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz