Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Červen 24 13:44:12 CEST 2008

Pocuvaj, dnes, ked sa "vedecke studium" podla nasho velkeho vzoru z
disneyovskej ekonomiky so vsetkym co k tomu patri, robi len kvoli peniazom,
asi inu sancu ako zarabat s tym peniaze vo forme patentu ci vlastnej firmy
alebo odlozenie ad acta nemas. Alebo ako je to nepisanym pravidlom v nasich
krajoch, naucit sa s kamenym ksichtom drb... vsetkych do radu a nechat si za
to platit. Ale to sme zase pri peniazoch, ktorych toky su dokonale
kontrolovane... Je to taka krasna parodia na istu pasaz z parodie o
pozehnani, panovi, bohu a bohoch v dvoch dieloch.

A.

p.s.: Jeden maly detail, Ty alebo Vy, nemas nikdy sancu urobit aspon dve
nezavisle merania na dvoch roznych institutoch a statisticku korelaciu.
Preto v pripadnom spore prehras a Tvoj oponent vyjde minimalne slusne,
pretoze on Ta vo svojej literature spomenul.