OT: Odemykani k autu

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Červen 24 11:42:19 CEST 2008

Automaticke zamykani jsem u sveho auta sice nevyuzil, ale pamatuji si,
ze zamknout si klice nebylo az tak jednoduche. Aktivovalo se totiz,
pokud do cca 1 minuty od odemceni nedoslo k otevreni dveri. Tzn. pokud
odemknu, otevru, polozim klice na sedadlo, zavru, tak uz nezamkne.

Slabe misto by byly zadni dvere bez snimacu otevreni. Odemknu, otevru
ZADNI dvere, polozim klice, zavru a zamkne.

Zdenek