Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Červen 24 10:46:34 CEST 2008

No pokud jde o uceni se tim, ze neco zkopiruji tak s tim problem mam,
ale chapu, ze ucel sveti prostredky. Na druhou stranu urcite museli
zvladnout napsat nejaky FW (protoze verim, ze mi zadny nezamceny MCU
neutekl a samotne MCU neprodavam). Takze to urcite hodnotim kladne.
Bohuzel posledni dobou mi nejvic casu zabira prave vyvoj HW a odladeni
finalni desky. Navic ten ze me delal celkem dlouho blbecka po ICQ a
zkousel na me ruzne finty. Navic me dost nastval, ze se podivil proc
kupuji draho soucastky, kdyz pres kamarady si naobjedna sampliku kolik
chce. :-(

Ja jsem akorat na patricne forum (a hodim to i k sobe na stranky), ze
existuje neco takoveho, aby se nekdo nekryl mojim jmenem kdyby nahodou
na neco nepatricneho doslo. Ja vim, ze jsem zatim k zadne ujme neprisel
protoze by si dotycny stejne nic nekoupil, jde jen o to, aby nedostal
zalusk na z toho neco dostat.

Nejvetsi prca je, ze v ramci paranoi jsem z prvniho overovaciho kusu,
kterej sel ven nezavislemi testerovi jsem odbrousil oznaceni na IC. A
pak mi kamarad kdyz to videl rekl, jestli to neprehanim kdo by neco
takoveho kopiroval, coz jsem nakonec na nej dal. ;-) Vcera kdyz to videl
tak nevericne valil oci.

Radek Vicek