Jazyk "C" pro AVRka

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Červen 24 04:22:06 CEST 2008

Hezke ranko,

    nez pofrcim do prace, jeste stihnu odpovedet. Bascom rostu zde:
http://www.mcselec.com/

    Na AVRka mam par veci, napriklad ta AVRka, PRESTO a nepajive pole. S
Bascomem dovedu docela dost veci, tedka jsem napriklad dala dohromady
dalkove ovladani pro 433MHz s prenosem hlavicky, dat, zabezpecenim a
jednoduchym protokolem. Bitove kodovani 1/3 a 2/3. V Bscomu se take
obcas vkladaji soubory a napriklad jeden hlavickovy se vklada vzdy,
podle toho Bascom pozna, pro ktery procesor tvori program a jak ma
nastavit pojistky.

    Odpoledne zkusim sthanout to AVR Studio a dalsi, snad se to podari
rozchodit :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz
	         sasa . svobodova . ul @       vodafonemail.cz

            ICQ:  260 344 186

Analogova pošta: na pozadani ;-)

> PS. Sasa, predpokladam, ze uz mate k tym AVR nejaky hardware - neviem co ste k tomu Bascomu pouzivali - mozete ho prosim popisat, nech mame zase chvilu o com kecat?

Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - http://www.avg.cz
Verze: 8.0.131 / Virová báze: 270.4.1/1515 - Datum vydání: 23.6.2008 19:16