OT: ako tu sla otazka o titule MBA

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červen 24 00:46:12 CEST 2008

Uz ani tie spamy dnes za nic nestoja. (Aj) takychto dostavam tucty, a na rozdiel od "organickej viagry" a tabletiek na okamzite predlzenie penisu o 4-6 palcov, tuna aj verim tomu, ze funguju.

Pamatam si casy, ked boli nigerijske listy kazdy original; dokonca v tych casoch ked som dostal prvy (e-mailom), sa este rozosielali aj klasicke papierove.

Ale najviac som sa nasmial na tom, kde mi ponukali rakety kratkeho a stredneho doletu, vo vsetkej pocestnosti a diskretnosti... ;-) Skoda ze som si ho neodlozil...

wek