ATMEGA164P a BODLEVEL

huda hudaklan@volny.cz
Pondělí Červen 23 08:42:50 CEST 2008

Dobry den,
tak jsem se v nedeli vecer podival osciloskopem na napajeni
a zvlneni na 5V je 15 mV S-S. Zadne velke spicky tam nejsou.
Mereno osciloskopem pres AC - 10 mV na dilek
a casovka nastavena az na 100 ns a nikde nic.
Presto deska nepracuje i kdyz jsem odskrabl napajeni displeje.
Napajeni je z K2. Blokovaci kondiky jsou 2 elyty a 2 keramiky.
Odber ze zdroje je i s displejem bez zapnuteho podsviceni 30 mA.

HUDA

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 21, 2008 9:15 AM
Subject: Re: Re: ATMEGA164P a BODLEVEL

Budem hadat: predpokladam ze to GLCD mate pripojene ku K1 a napajate to cez
K2 alebo K3. Tym padom jednocip "vidi" na spolocnom seriovom odpore drahy
napajania od K2/K3 ku K1 vsetky prudove spicky toho LCDcka.

Na vyskusanie priamo prepojte kusom drotu napajanie na tom (jedinom)
blokovacom kondiku s konektorom, cez ktory to napajate.

Este jedna vec, uz sa mi stalo ze vdaka zlemu prekovu nebol jeden z viakov
co isiel na spodnu zemnu plochu vodivy a stonozka co mala viac napajani mala
jednu zemnu nohu nezapojenu. Prepiskat sa to s osadenym svabom uz neda, lebo
vo vnutri svabu byvaju zemne nohy prepojene, ale robilo to psie kusy. Nebolo
to AVRko, ale princip je zhruba podobny vsade, ked je viac zemnych noh treba
zapojit vsetky.

wek