OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

Rollfree rollfree@volny.cz
Neděle Červen 22 18:45:24 CEST 2008

Myslim, ze jenom jedna strana mela ve volebnim programu zakaz
rozvoje jaderne energetiky (mysleno tu energetiku velkou, realnou,
ne chimery typy "do kazde rodiny domaci reaktor").
Takze jsem mel mozna napsat "... komu nedat svuj hlas ...", ale
myslel jsem, ze je to dostatecne jasne i tak.

rollfree