UltraOT... Re: OT "ekologie" a pod (bylo Oriadenej destrukciicipov)

Peter Adamec max13@atlas.sk
Neděle Červen 22 16:35:53 CEST 2008

Asi som to nepochopil.
O niektore veci mam zaujem ale naposledy mi bolo odporucane nastavit si
filtrovanie, co som aj spravil pre oznacenie OT: alebo [OT]. osamotene
OT nachadzajuce sa "niekde" v nadpise spravy sa naozaj dost tazko
filtruje. Fakt, ze ma nezaujimaju niektore obsiahle OT vlakna je na
mojom spravani jasne pozorovatelny ale upozornujem ze isto nie som sam.
Preto som ziadal aspon o nejake filtrovatelne oznacenie. Ked uz nie je
toho co by to skoncil.