PC klavesnice/seriak - VT100

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Červen 22 01:25:35 CEST 2008

Co Ti presne brani v tom zapalit si cigaretku, uvarit hrncek kafe, vylozit nohy na stol a napisat si to?
Samotneho PS2 softu je hafo aj s "prekladom" na znaky; staci k tomu prilepit seriak a vygenerovat tych zopar escapesekvencii (na uvod by sipky mohli viacmenej stacit).

wek

PS vyguglil som Ti http://kbdbabel.cvs.sourceforge.net/*checkout*/kbdbabel/kbdbabel/kbdbabel-ps2-dec/kbdbabel_ps2_dec_8051.asm