galvanicky oddělený zdroj 9V pro ICL 7106

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Červen 22 01:06:46 CEST 2008

Kdo si hraje, nezlobi ;).

No tak namotej male traficko 1:1 (nebo jak potrebujes), pust do toho par
kHz z oscilatoru s posilenym koncem a na druhe strane to usmerni.
Nastavit vhodnou frekvenci oscilatoru je pro metodu pokus/omyl/od_boku
jiste jednodussi, nez nekolikrat premotavat traficko a zkusenosti mas
urcite dost na to (vim, zes toho za svou praxi videl mraky), abys asi
tak odhadl, kolik toho namotat ;). Kdyz nezalezi na ucinnosti, klidne by
se to pro ucel pohrani si dalo takhle splacnout uplne od boku. Kdyz si
primar udelas s vyvedenym stredem, muzes jen stridave stahovat dva konce
vinuti k zemi (stred je na plus) a k tomu ti staci i multivibrator ze
dvou tranzistoru.

Ja vim, snadno to napisu, clovek si zacne hrat, pak se zjisti, ze jsem
napsal uplnou blbost a cela noc je v haji ;))).

--
Jiri Bezstarosti