OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Červen 22 00:12:26 CEST 2008

Mno, povedal by som, ze jadroveho odpadu (myslim tym trebars vsetku tu "slabo" radioaktivnu vodu a beton a rurky a pod.) je v pripade tej VVERky trocha viac; naviac ak je ta "baterka" takeho typu ze nemoze buchnut ani keby clovek velmi chcel, tak sa usetri za tie Gripeny a zrejme aj za poistenie a podobne opicinky.

Na druhej strane, vzhladom na ich doteraz vyrobeny a pouzity pocet, asi nebudu az take lacne... ;-)

wek