OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Červen 21 23:52:24 CEST 2008

No dobre, a kolko je to v pripade klasickej jadrovej elektrarne, vratane energie spotrebovanej na pripravu paliva, na odvoz, spracovanie a ulozenie vyhoreneho paliva, na demontaz ci zakonzervovanie elektrarne po ukonceni prevadzky, na tie albatrosy ci gripeny, na odhananie zelenych, atd.atd....?

wek