OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Červen 21 19:18:00 CEST 2008

Moze to byt (aj ked sa mi to nezda kvoli ucinnosti) termoelektricky generator - v podstate termoclanky ohrievane samovolne (neretazovo) sa rozkladajucim radioaktivnym materialom. Toto sa pouziva pri druziciach co idu pridaleko od Slnka. Ak sa tym nemlati (napr. pri nepodarenom starte rakety) tak to moze byt dokonale bezudrzbove a aj tych 30 rokov sedi...

wek

-----Original Message-----

From:  gatilo <gatilo@centrum.cz>
Subj:  Re: OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)
Date:  Sat 21. Jun 2008 19:00
Size:  1K
To:  HW-news <hw-list@list.hw.cz>

 21.6.2008, 18:54:43

Asi tam nekde bude nejakej motor, ventilator, cerpadlo ...
Ti japonci jsou sice ukrutne sikovni, ale stejne, loziska na tricet
let provozu, nevim nevim.
Uz jsem tu dneska neco psal o bezmezne duvere v odborniky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz